Ridningen idag ;) <3

Ridningen idag gick sådär, han var väldigt spänd och har inte blivit riden hemma på en vecka och red innanför staketen, men det gick sådär, helt plötsligt ville han inte gå förbi på vissa ställen men försökte göra som lena sa med det gick inte riktigt som jag ville, så ska inte rida på banan innan nästa lektion! <3
 
Och har även fått mina produkter från dressyrmupparna! :D 
 
Det passade asbra och jag är jätte nöjs :') <3
 
Så imorgon blir det ridning igen med den nya outfiten! <3
 
Ska ta och lägga in bilderna sen travet på min andra data och börja fixa med dom så kameran är tom till falsterbooooo!! <3
Skriver kanske något mer inlägg senare, nu ska jag chatta och fixa bilder :D <3
 
 
 
Bilder sen vi hämtade Emil <3
 
Älskling <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0