Kväll <3

Hej, har precis ätit tårta eftersom pappa fyller år idag, sen har jag och mamma kollat lite på datan och lite på dressyrprogram :)
 
Har en tävling inplanering nu, på Olsegården den 21 Juli tror jag att det är, ska rida LC:2 och LB:0 så får se hur det går, men just nu håller jag och mamma på att sätta upp lite mål med ridningen :)
 
Imorgon är blir det att bara fixa stallet innan vi åker ner till Helsingorg och så, ska packa och så imorgon så blir ingen ridning, och så på onsdag är vi nere på tävlingarna på Falsterbo hela dagen, sen så sover vi i Helsingborg till torsdag och så åker vi hem sen. Så sen kommer ridningen igår helt som vanligt så jag är redo att tävla om några veckor :)
 
Men nu ska jag kolla lite mer på internet och så, men hörs imorgon i bilen påväg ner till Helsingborg :)
 
Ha de bra ! :D
En bild på min gamla ponny Castor ! <3
Saknar honom...<3
Hoppeponny ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0