Emil och ridningen!

Hej!
Idag gick ridningen bättre än super! 
Red cavaletti och så, han lyfte riktigt fint och viket steg han har! 
Började skritta fram honom, sedan ta tyglarna och trava fram i en ganska lågform, eller försökte ;)
Sedan lite galopp sedan var det dags för bommarna, han kollade lite på dom ibörjan men sen var det inget problem :)
Red kanske över dom 7 gånger i varje varv sen tyckte jag han var så duktigt så det räckte!
Sedan efter det tog jag lite trav när jag satt ner + öppna och fattningar :)
Så imorgon ska jag fortsätta med öppna och testa lite sluta och fattningar! :)
Och säkert lite skänkelvikning! :F
Och så ska jag träna på måndag och sen blir det hård träning hela veckan för sedan tävling! :DD 
TAGGGAAA! :D
Som sagt så ska jag rida LC:2 och LB:0 så nu ska det tränas på dom oxå ja... ;)
 
Och så ska jag få mamma eller pappa fota snart :D 
 
Ha de bäst, ska hitta på något roligt inlägg snart också, LOVAR ! :D
Muppis! <3
Finaste! <3
Du och jag blir en <3
Hoppning 2011
Tröttis, tvätta munnen när du har ätit....... <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0