Dagen :)

Den började med en lugn morgon med lyxfrukost, sedan stallet med lektion och mys med Emil och sen fixa stallet.
Sedan till Linnea, fast Linnea och hennes mamma var inte hemma så slutade med att jag och en annan som heter Lena fixade hela stallet till 16 hästar, medans Lena borstade några hästar så mockade jag och så mockade hon 3 boxar, så sammanlagt har jag mockat 13 boxar, lagt in Hö till 18 hästar, diskat hinkar och fyllt på dom igen till 16 hästar och tagit in 4 hingstar, och sedan borstat och tränat lite med Louiz och sen hem och duscha och nu sitter jag i soffan med mammas iPad och chillar, haft en full dag med hästar och skoj!:)

Skriver sen eller imorgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0