Hej!

Har haft mycket att göra idag! Först var jag och mormor på gekås och köpte lite saker, eller mormor köpte till mig 😊 Sedan till morfar på golfbanan då fick jag prova slå, det gick jätte bra för att vara första gången jag håller i en riktigt golfklubba 😄 Sedan stallet och fixa allt först sen in med pollarna och sen packa lite saker, tvättat alla borstar så det är gjort!😜 Sedan en jätte lyckad lektion på Ichac, morfar kom och kollade, red för Lena, första gången på Ichac för henne, gick super!😄😄 Imorgon blir det ridning av båda och så innan det är dax att sätta fram dressyrstaket till tävlingarna i helgen!😃❤ Så skriver mer imorgon! Och så ska jag ju såklart packa mer till lägret!👍😉 Hörs imorgon!❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0