bloggningen suger,jag vet!

Hej! Har inte haft tid att blogga så mycket nu när skolan börjat, är lixom i skolan och sen blir det stallet direkt,men ja!
Ska försöka bli bättre på det!
 
Men dagen började iallafall med skola, sedan hem och byta om och sen stallet, fixa åt alla hästarna och sen rida Emil, gick ganska bra,skrittade en runda på ungefär 25 min innan jag gickin i ridhuset, kändes bra, lite spänt.
Red bara det som vi gjort på lektionerna, kändes bra, red mycket på spåret som vi gjorde igår och på volten, gjorde även mycket övergångar och serpentinbågar,vilket gjorde han extra mjuk!
Så är sugen på morgondagens pass!
 
Och Ichac fick vila idag :)
 
Här kommer ett smakprov från bilderna jag tog på Natalie förra helgen! :)
Dom är så fina!!! <3<3<3<3<3
Hon kom 2:a i sin första MSV:A1 men Zetta uno på 66%, helt sjukt, hon är en naturbegåvning!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0